Saturday, May 8, 2010

Terima Kasih Bapa ..^^

Pagi hari ini aku mulai dengan senyuman yg boleh Bapa ku berikan.
Bebanku yg telah ak pikul sudah semakin ringan dibuatNya.
Aku yang merasa amat sakit akan semua kejadian-kejadian suram telah mampu melewatinya.
Bapa ku yang baik telah memberi kesegaran kepadaku.
Dia teramat baik dengan sabar mendengar segala keluh kesahku, memahami aku yang selalu mengeluh setiap kali aku bersedih.
Terima kasih Bapa..^^
Sekarang aku sudah jauh lebih baik ...
Aku akan tetap melangkah dan akan menjadikan pengalam menjadi pelajaran yg penting.
Aku tidak mau untuk menoleh ke belakang terlalu sering, dan akan terus menatap indahnya masa depan yang telah Engkau rancangkan unutk aku.
Terima Kasih ya Tuhan ..
Biarlah damai sukacita yang dari Engkau boleh selalu aku, kami semua rasakan bersama ..
Terima Kasih Bapa ., biarlah kami boleh membalas semua kebaikan yg dari Engkau ., ajar kami untuk membalasnya ya Bapa ..
Amin ..^^

No comments:

Post a Comment

Web Page Counter
Marked down products